söndag 1 mars 2009

Tack alla för en underbar födelsedag

Tiger tårtan...
Blåser ut ALLA ljusen
Lite paketöppning
Annars gick det så här fort.
Ett bad innan kalaset.


Igår hade vi storslaget kalas här hemma, folk överallt. Istället för att bjuda min släkt för sig och Johans släkt för sig så bjöd vi alla samtidigt, med mig, Johan och Nova var vi 27 personer, tur att vi nu har ett stort hus att vara i :) En chock var att Malle kom, helt plötsligt mitt i paketöppnandet så satt hon där...gissa om jag blev paff! Hon hade bestämt sig för att överaska och överaskade blev vi verkligen...

Kalaset var kanon, det flöt på bra förutom att Nova absolut inte ville vara med och öppna sina paket, hon sprang bara omkring och jagade ballonger med Neo hela tiden. Så fortsatte hon hela eftermiddagen och kvällen, hon sprang omkring som en liten blådåre. Kanske lite hög på socker efter godiset hon fick av Svea?! :/

Tack till alla för dom fina presenterna!
Nova kommer nog leka med dom så fort det inte finns någon ballong kvar med luft i...!? *hihi*.

Största besvikelsen på hela dan var absolut tårtan...
Vi hade beställt en figurtårta Nalle Puhs Tigger med texten "Nova 2 år" men det fick vi ju inte...
Jag och Johan var lite nyfikna på hur tårtan såg ut och när vi kom hem så öppnade vi och kikade på den...det var en vanlig tiger med texten Nova 1 år på...
Gissa hur glad jag inte vart!!! J*vla idioter som inte kan göra sitt jobb! Jag blev jätte irriterad men inte Johan som tur var för då hade väl hela dan varit förstörd?! Han ringde till dom och klagade, dom sa att dom inget annat kunde göra än att ge oss pengarna tillbax...inte mycket att göra! Det var en jättefint gjord tårta som var jätte god men ändå...

Idag då...idag har vi inte gjort mycket alls än, städat efter gårdagen, gått en sväng med Pepsi och varit och handlat får se om vi orkar något mer avancerat fram mot eftermiddagen?

Tack för den här gången.
Kram och Tack igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar