tisdag 27 maj 2014

Återkomst...?!?

Det är nästan två år sedan som jag skrev i bloggen...jag skriver hela tiden att nu ska jag minsann vara så himla duktig och fortsätta skriva och skriva hela tiden och sedan rinner det ut i sanden...igen och igen och igen...

Jag tror inte att denna gången kommer att vara något annorlunda men vägen dit kommer kanske bli rolig i alla fall :)

Egentligen har jag inte tid att sitta och skriva på bloggen för tillfället eftersom jag har en hemtenta och ett seminarium att färdigställa idag...pest och pina!
Tänkte även att jag skulle hinna ta mig ut i trädgården en sväng och pyssla lite :)

Det har hänt mycket här dom senaste två åren speciellt när det gäller de fyrbenta i familjen. Vi har på ganska kort tid blivit av med både Sera och Pepsi. Sera blev påkörd på vägen utanför och jag bannar mig själv att aldrig mer skaffa en utekatt!!! Inte så länge vi bor här...
Det blev en innekatt helt enkelt, en skogis/ragdoll som heter Chili och trots mitt tidigare vett får han gå ut i koppel...jag som alltid varit emot att ha katter i koppel....hmmm....

Pepsi, ja vad ska jag säga om Pepsi utan att skriva en halv novell?! Hon var gammal och sjuk och orkade helt enkelt inte mer så vi tog beslutet att låta henne somna in <3 p="">Jag tänker inte gräva ner mig i det och dra upp detaljer här just nu, det kanske kommer läge för det en annan gång?

Pepsi kommer alltid att finnas i mitt hjärta och ingen kommer någonsin att kunna ta hennes plats och det är inte utan ett stygn av dåligt samvete som vi tog beslutet att skaffa en liten valp, det är tur att hjärtat är stort och fullt av kärlek **kliché** :)

Jag är väldigt förväntansfull och längtar spänt på att det äntligen ska bli dax att hämta den lille killen! Som BTW är om 10 dagar :) :) :)
Återkommer med mer info då.....än så länge blir det bara en bild :)

                                                  Lotus

//Jill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar