onsdag 21 januari 2009

Ny och förhoppningsvis förbättrad...

Har länge tänkt att ta tag i det här med bloggen igen och varför inte då börja om helt på nytt...
Det var länge sen jag var inne på msn bloggen och det va sig inte likt och därmed bestämde jag mig för att lika gärna byta blogg helt och hållet.
Jag lovar inget i och med en ny blogg, jag kommer att skriva när jag hinner och vill...
Ska inte heller nu försöka sammanfatt vad som hänt det senaste, det är på tok för mycket!

Ligger just nu hemma i soffan, har varit dunder sjuk sen förra måndagen men är äntligen på bättringsväg. Nova är iväg på dagis för första gången på en vecka (har oxå varit sjuk) och det behövde hon verkligen! Själv ska jag hålla mig hemma tills på fredag då det sätter igång igen, ska bli skönt att komma igång med vardagen igen!
Pepsi har haft riktig semester, bara rastningspromenader ingen omfattande motion här inte...men nu är vi igång igen. Var ute med vår nya stock :) igår och tog en rejäl vända. Nästan hela första halvan drog jag så att Pepsi fick komma igång och bli lite varm i kroppen. Hon drog som aldrig förr, verkade nästan tycka om det, hmm...?!? Stocken var på tok för lätt men den duger tills vi kanske kan ta däcket igen!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar